Poznaj cele reklam na TikToku

Reklama na TikToku umożliwia przygotowanie oryginalnej kampanii, która zapadnie w pamięć. Należy też zauważyć, że niewiele film interesuje się tą platformą, co jest ogromną dla nich stratą. Reklama na TikToku może być idealnym sposobem na pozyskanie nowych klientów. Krótkie filmiki mogą zaangażować odbiorców.

Jakie można wyróżnić cele reklamowe, które są dostępne w TikTok Ads?

Cele reklamowe dostępne na TikToku to ruch, instalacje aplikacji, pozyskiwanie kontaktów, konwersje, wyświetlanie filmów, ruch.

Poznaj bliżej niektóre z celi reklam na TikToku.

Jednym z celów reklamy na TikToku jest to, aby uzyskać jak największą liczbę wejść na stronę. Szczególnie istotna okazuje się tu ilość kliknięć w CTA. Korzystne jest też optymalizowanie kosztu CPC. Cel reach pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.  Warto wiedzieć, że taka reklama na TikToku nie posiada przycisku call to action. Innym celem jest pozyskanie, jak największej liczby konwersji. W tym przypadku będziesz musieć zainstalować pixel remarketingowy na stronie www. Konieczne będzie też zdefiniowanie zdarzeń na stronie. Reklama na TikToku może zachęcać odbiorców do pozostawienia swoich danych kontaktowych.

Dlaczego warto i w jaki sposób założyć konto reklamowe na TikToku?

Założenie konta reklamowe na tik toku daje Ci mnóstwo możliwości. Po pierwsze, dzięki niemu masz możliwość zarówno budowania bazy mailowej, jak i sprzedaży. Gdy posiadasz umiejętność tworzenia oryginalnego wideo, na pewno Twoje filmy dotrą do tysięcy osób. Reklama na tik toku to potężne zasięgi organiczne. Chcesz założyć konto firmowe na tej platformie? Nic bardziej prostszego. Wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarkę Google frazę „tiktok business”. Następnym krokiem, jakie musisz dokonać jest kliknięcie przycisku Start Now. Tym sposobem utworzysz konto biznesowe.

Zobacz również:  Upadłość konsumencka firmy – jak bardzo nam pomocna będzie kancelaria adwokacka?

Jakie można wyróżnić formaty reklam na TikToku?

Wśród formatów reklam na TikToku można wyróżnić branded effects, in feeds ads, brand takeover, branded hashtag challenge. Pierwsza forma reklama umożliwia stworzenie naklejki i niestandardowego filtra AR. W drugiej możesz dodać przycisk call to action. Gdy zależy Ci na szybkim budowaniu rozpoznawalności marki, warto zdecydować się na brand takeover. Ostatnia forma reklamy zachęca do dodawania treści, w których będzie umieszczony hashtag marki. Tik tok to platforma, która pozwoli wypromować Twój biznes. Reklama na TikToku to skuteczny sposób na to, aby zwiększyć widoczność firmy. Warto sobie też uświadomić, że ta platforma będzie odgrywać istotną rolę w systemie SM. Dlatego też korzystnym dla Ciebie posunięciem jest zapoznanie się z jej możliwościami reklamowymi.

Jeżeli chcesz przeprowadzić skuteczną kampanię digital marketingową dla swojej firmy, zapoznaj się z ofertą agencji reklamowej TwoGecko.

[Total: 2 Average: 5]