22 grudnia 2021

Powiadomienia push – czy warto w nie inwestować?

Reklama w internecie może przybierać różną formę. W ostatnim czasie coraz więcej firm decyduje się na powiadomienia push. Jak działają? Jakie dają korzyści? Czy warto w nie inwestować? Sprawdźmy!

Powiadomienia push – czym są?

Powiadomienia push to kolejny kanał komunikacji marek z odbiorcami. Wspierają realizację celów wizerunkowych, związanych z retencją oraz sprzedażowych. Dostępne w różnych możliwościach technicznych, mogą być stosowane w różnym czasie i co najważniejsze –

na różnych etapach lejka sprzedażowego. Tym samym daje to możliwość zautomatyzowania, a zarazem spersonalizowania sposobu komunikacji z obiorcami. Ich wysokie zaangażowanie jest bowiem kluczowe, aby utrzymać rentowność biznesu, dlatego warto o to dbać i sięgać po nowoczesne i atrakcyjne rozwiązania.

Zalety powiadomień push

  • Powiadomienia PUSH zwiększają zainteresowanie odbiorców, podnosząc przy tym ogólny CTR kampanii marketingowych.
  • Powiadomienia wysyłane w odpowiedzi na indywidualne potrzeby odbiorców są atrakcyjne, angażujące i oferują wysoki współczynnik konwersji.
  • Powiadomienia push są krótkie, dzięki czemu użytkownicy dostają „mięso”, czyli content z konkretami. Gdy będą chcieli poznać szczegóły, muszą „kliknąć”, by się z nimi zaznajomić.
  • Powiadomienia push to różne formy notyfikacji – teksty, grafiki, video, a nawet emoji. Im ciekawiej, tym większa szansa na powodzenie!
  • Notyfikacje push mogą działać nie tylko na urządzeniach mobilnych, ale również na desktopie w formie powiadomień web push. Mają formę pop up’ów na odwiedzanych przez użytkowników stronach internetowych.
  • Wskaźnik zapisów na powiadomienia web push wynosi w Polsce od 5 do 10%, podczas gdy na mailing jest to do 5%. Potencjał jest zatem spory.
  • Powiadomienia push są uruchamiane wedle różnych scenariuszy – np. po określonym czasie od dokonania zakupu, po wypełnieniu formularza, pojawieniu się w danej lokalizacji, wykonaniu interakcji (dodanie produktu do koszyka, pobranie ebooka itd.).

Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź stronę Adnext.pl.

Materiał promowany.

Powiązane treści