PayPo stanowi usługę wprowadzoną przez operatorów systemów transakcyjnych z myślą o klientach, często korzystających z ofert e-handlowców. PayPo umożliwia odroczenie płatności, a także rozłożenie jej na kilka dogodnych rat. Warto wiedzieć, czy transakcje odroczone będą zyskiwać coraz większą popularność.
Charakterystyka płatności odroczonych
PayPo stanowi rozwiązanie dostosowane do potrzeb klientów niemających dostatecznej ilości środków finansowych na swoim rachunku bankowym. Usługa polega na odroczeniu płatności za wybrane towary w sklepie internetowym. Rozwiązanie to realizowane jest bez dodatkowych opłat. Należność należy jednak uregulować w ciągu dwudziestu jeden lub trzydziestu dni. Konieczna jest również rejestracja w obrębie witryny operatora systemów transakcyjnych. Po wybraniu produktów w sklepie internetowym, wskazaniu dogodnej formy dostawy, należy zaznaczyć PayPo jako preferowaną metodę płatności.
Następny etap stanowi wprowadzenie w odpowiednie pole formularza swoich danych osobowych i numeru PESEL. Należność za wybrane zakupy zostaje opłacona przez operatora płatności online. Na adres mailowy kupującego wysyłana jest ponadto wiadomość potwierdzająca dokonanie transakcji. W celu zabezpieczenia operacji operatorzy stworzyli specjalną Gwarancję Kupującego. Chroni ona klientów e-sklepów przed nieuczciwymi sprzedawcami. W przypadku nieotrzymania towaru konsument może skontaktować się z operatorem usługi. Dodatkowe koszty nie są również naliczane, jeśli klient zdecyduje się na zwrot zamówionego towaru. Wszystkie operacje podlegają szyfrowaniu, dzięki czemu osoby niepożądane nie mają dostępu do danych klienta.
Rozwiązanie dostosowane do potrzeb konsumentów
Z płatności odroczonych korzysta około dwudziestu procent konsumentów, mieszkających w Szwecji i Niemczech. W Polsce rozwiązanie to dopiero zyskuje na popularności. Płatności PayPo stanowią bowiem około 0,5 procent metod wybieranych w przypadku zakupów online. Analitycy przypuszczają, że rozwiązanie to będzie wypierało operacje za pobraniem oferowane przez e-handlowców. Zakłada się, że w ciągu trzech lat usługa PayPo będzie stanowiła piętnaście procent wszystkich płatności za zakupy w Polsce.
Płatności odroczone stanowią rozwiązanie chętnie wybierane przez klientów e-sklepów. Ich największymi zaletami są: szybkość transakcji oraz możliwość rozłożenia całej kwoty na odpowiednie raty. Warto zatem skorzystać z usługi, nie mogąc uregulować należności za wybrane zakupy.
Materiał promowany.